• 30 jaar non food specialist
  • Persoonlijk contact
  • Beste prijs garantie
  • 24/7 bestellen
  • Snelle levertijden
  • Slechts € 8,00 verzendkosten
  • Veilig & makkelijk betalen
  • Chat met ons
  • Vraag offerte aan op maat
  • Ma-Vr van 8.30 tot 17.30 bereikbaar
  • Showroom open van ma t/m vr
  • Afspraak bij u mogelijk!

Gratis verzending vanaf

€ 150,=

Standaard verzendkosten: € 8,00
Onze verzendpartners:

brochures

Bekijk onze brochures

 

Ruilen & Retourneren bij Hofland Foodservice

In alle gevallen van retournering geldt dat het door de klant teruggezonden artikel zich in originele en ongebruikte staat dient te bevinden met alle oorspronkelijke etiketten en labels nog aangehecht en in de oorspronkelijke verpakking. Indien het geretourneerde artikel hier niet aan voldoet wordt het onder rembours terug gestuurd naar de koper.

Bij retournering dient door de klant de volgende procedure gevolgd te worden:

1.   Stuur binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst van het artikel een e-mail naar info@hoflandfoodservice.nl of bel naar +31(0)180417533. Vermeld daarin de reden voor het terugzenden, het ordernummer en eventueel de gewenste nieuwe artikel.

2.   U ontvangt van ons na beoordeling van de klacht een e-mail waarin wij bevestigen dat u het artikel kunt terugsturen

3.   Geef op de factuur het artikel aan (met een kruisje) dat u terug wilt sturen. Noteer op de factuur uw rekeningnummer en de juiste tenaamstelling van rekeninghouder.

4.   Plaats de factuur (kopie) en het artikel in de originele verpakking inclusief eventueel bijgeleverde vulmateriaal tegen beschadiging. Sluit de doos goed af met plakband.

5.   Stuur het pakket binnen 7 dagen na ontvangst van onze e-mail met instructie naar het volgende adres: Hofland Foodservice –  Glasblazerstraat 10 – 2984 BL  Ridderkerk

6.   Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt of geef het mee aan uw vervoerder. U betaalt zelf de verzendkosten.

7. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij de zending nauwkeurig bekijken op evt. beschadigingen of breuk. Indien uw artikel onbeschadigd is en voor akkoord is  ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankooopbrdrag terug op uw rekening. De door ons gemaakte verzend- en administratiekosten worden niet aan u terugbetaald. Indien u heeft gekozen voor een ander artikel dan wordt dit naar u verstuurd en verrekend op de nieuwe factuur.

Wij nemen bovenstaande procedure zeer strikt en serieus en rekenen op uw medewerking in deze!

RETOURKOSTEN: De kosten voor het terugsturen van een artikel naar Hofland Foodservice zijn voor rekening van de klant, tenzij:

-  U een beschadigd artikel heeft ontvangen.
-  Het een door Hofland  Foodservice verkeerd geleverd artikel is.

  Let op!!: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden in rekening gebracht. In bovenstaande gevallen zal Hofland Foodservice deze kosten in de creditnota verwerken. Vermeld bij retourzending altijd duidelijk uw naam en adresgegevens of sluit een kopie van de pakbon, die u ontving bij levering, bij. Op deze wijze kunnen wij uw retourzending snel verwerken.



Winkelwagen  

Uw winkelwagen is leeg.

PayPal

Specialist in intern maaltijdtransport en voedselverdeelsystemen